پیش‌بینی بارش برف و باران در بیشتر نقاط کشور (۷ دی ۱۴۰۳) پرواز مشهد - نجف ناچار به فرود اضطراری شد| ماجرا چه بود؟ وزیر علوم در مشهد: قطعی برق تحصیل دانشجویان را هم مختل کرده است | باید به دنبال تحصیل و آموزش مجازی دانشجویان باشیم نفقه چیست و به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ انتقال آب از هزارمسجد به مشهد | چالش ادامه‌دار + فیلم واکنش متفاوت وزارت آموزش و پرورش به رقص دانش‌آموزان بابلی زلزله کاشمر در استان خراسان رضوی را لرزاند (۶ دی ۱۴۰۳) مراقبت‌های تغذیه‌ای در پیشگیری از بیماری‌های تنفسی کمبود یُد چه علائمی دارد؟ بدون تجویز پزشک، دارو مصرف نکنیم؛ حتی یک مسکن ساده نکات ایمنی استفاده از آسانسورها در شرایط احتمالی قطع برق | مراقب سُریدن آسان‌­سُرها باشید فشار مالیاتی از روی پزشکان برداشته می‌شود پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه، ۶ دی ۱۴۰۳) | بهبود کیفیت هوا از اوایل هفته آینده قطع داروی بیماران دیابتی بسیار خطرناک است گلایه مردم از قطعی‌های مکرر برق در حاشیه شهر مشهد | خاموشی‌های نامنظم! استفاده از ماسک‌های N۹۵ در هوای آلوده، کمک‌کننده است یا نه؟ بررسی چالش‌های دارویی کشور (۶ دی ۱۴۰۳) آخرین وضعیت تب دنگی در کشور (۶ دی ماه ۱۴۰۳) سیگار کشیدن در نوجوانی به قلب آسیب می‌رساند آیا روند شیوع آنفلوانزا افزایشی است؟ لزوم ایمن‌سازی شهر در برابر زلزله اجرای نافرجام طرح پزشک خانواده در شهر مشهد اولویت جدید حج تمتع اعلام شد (۶ دی ۱۴۰۳) قتل هم‌اتاقی به خاطر آب خوردن با پارچ! اعتراف به قتل پسر ناپدیدشده بعد از کشف جسد در رودخانه زمان ثبت نام جدید وام ضروری ۳۰میلیون تومانی بازنشستگان کشوری اعلام شد ورود سامانه بارشی به کشور از فردا (۷ دی ۱۴۰۳) | تداوم آلودگی هوا در شهر‌های بزرگ + فیلم توسعه نامتوازن در همکاری‌های بین‌المللی موجب غفلت از کشورهای هم زبان شده است ایران فرهنگی؛ از رودکی تا نسل جدید، میراثی که باید زنده بماند رودکی؛ گنجینه‌ای برای تحکیم پیوند‌های فرهنگی ایران و تاجیکستان ضرورت بهره‌گیری از فرصت‌های فرهنگی مشترک ایران و آسیای میانه سفیر تاجیکستان در ایران: رودکی، حلقه پیوند فارسی‌زبانان است
سرخط خبرها

قبوض تکراری برق و  ارسال پیامک‌های دو یا چند باره مسئله‌ای عادی است!

  • کد خبر: ۲۰۹۰۴۰
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
قبوض تکراری برق و  ارسال پیامک‌های دو یا چند باره مسئله‌ای عادی است!
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: با کم یا اضافه پرداخت کردن در سامانه‌های برق، بدهکار یا بستانکار محسوب می‌شوید.

انسیه شهرکی | شهرآرانیوز؛ شهروندی با ارسال پیام به صدای مردم از صدور قبوض تکراری خبرداد. در متن پیام این شهروند آمده است: شرکت برق قبض تکراری صادر کرده است. اگر این شرکت در صدور قبوض و ارسال پیام به مشترکان خود، به مشکلی برخورد کرده یا سامانه اش دچار اختلال شده است، باید به شهروندان اطلاع رسانی کند.

در پیگیری ستون «صدای مردم» این شهروند ماجرای قبوض تکراری را این طور توضیح می‌دهد که ماه قبل برای او قبض صادر می‌شود و قبض را در موعد مقرر پرداخت می‌کند. با این همه، دوباره و در فاصله کمتر از ۱۰ روز با پیامی دیگر از شرکت برق رو به رو می‌شود که دقیقا همانند قبض قبلی است.
این شهروند در ادامه این طور توضیح می‌دهد: نکته جالب این بود که مثل دیگر قبوض مهلت تعیین کرده بودند تا در زمان مقرر قبض را تسویه کنیم.

صدور تکراری قبض برق و ارسال پیام‌های چند باره، فقط گریبان این شهروند را نگرفته است. او‌ می‌افزاید: به تازگی این اتفاق برای اطرافیانم نیز افتاده و سرگردانیم که چرا مجدد قبض صادر شده است؟ در این ارتباط هنگامی که از سامانه‌های شرکت برق استعلام می‌گیریم تا از چندوچون ماجرا سردربیاوریم، در کمال ناباوری قطعی اعلام می‌کند.

او در ادامه صحبتش را این طور بیان می‌کند: درنظر بگیرید گاهی به علت مشغله‌های کاری ممکن است فراموش کنیم که قبض قبلی را پرداخت کرده ایم و دوباره وجه واریز می‌کنیم. پرداخت دوباره برای یک مدت کوتاه با این هزینه‌های گران زندگی، روا نیست. باید هفت خان را پشت سر بگذاریم تا پرداختی دو یا چند باره را اثبات و با کلی نامه نگاری و دوندگی وجوه پرداختی مازاد را دریافت کنیم.

وجود ایراد‌های احتمالی سیستم‌های پیامکی

قبوض تکراری برق و ارسال پیامک‌های دو یا چند باره را مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد مسئله‌ای عادی می‌داند و این موضوع را به ایراد‌های احتمالی سیستم‌های پیامکی پیوند می‌زند. علیرضا کاشی با اشاره به اینکه ما در سطح شهر مشهد یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک داریم، می‌افزاید: اگر برای شهروندی دوبار پیام قبض ارسال شود با روش‌های مختلف می‌تواند از آخرین قبض مطلع شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد با تأکید بر اینکه هیچ جای نگرانی برای تکرار قبض‌های پیامکی نیست، می‌گوید: مشترکان شرکت برق اگر به سامانه «برق من» مراجعه کنند، ریز مصرف، آخرین قبض و کارکردشان، مشخص است.

او پاسخ‌گویی تلفنی را یکی دیگر از روش‌ها برمی شمارد و‌ می‌گوید: این افراد می‌توانند پرسش‌های دیگر را با ۱۵۲۱ در میان بگذارند و آگاهی‌های بیشتری در مورد قبوض و دیگر موارد کسب کنند.

در ادامه روش دیگری را کاشی به شهروندان پیشنهاد می‌کند: مراجعه حضوری به واحد مشترکان امور مربوط است که در نرم افزار «برق من» مکان آن در هر منطقه، مشخص شده است.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد تأکید می‌کند: اگر فردی رقمی را هم کم یا اضافه پرداخت کند در همان سامانه بدهکار یا بستانکار محسوب می‌شود و هیچ حقی از مشترکان، ضایع نمی‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->